زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد + مبلغ مستمری بهترین دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود مبنای افزایش حقوق بازنشستگان؛ اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان کمبود چه ویتامینی است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: دربرابر هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد ۹۶ درصد کارگران فاقد قرارداد دائمی هستند
سرخط خبرها

ممنوعیت سفر از امروز ۱۲ خرداد | چه کسانی جریمه نمی‌شوند؟

  • کد خبر: ۶۹۲۵۴
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
ممنوعیت سفر از امروز ۱۲ خرداد | چه کسانی جریمه نمی‌شوند؟
در تعطیلات خرداد ماه (۱۵ و ۱۴۰۰/۰۳/۱۶) سفر‌های بین استانی ممنوع شده و اگر فردی با خودروی شخصی به مسافرت برود، ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا اعلام کرده این ممنوعیت‌ها از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (۱۲ خرداد) آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه (۱۷ خرداد) ادامه دارد.

بر این اساس تنها افرادی مشمول این جریمه می‌شوند که در بازه ساعت و تاریخ مشخص شده به سفر بروند و اگر فردی قبل و بعد از این ساعات اعلام شده در جاده باشد، جریمه نمی‌شود.

همچنین این ممنوعیت‌ها مربوط به سفرهای بین استانی است. یعنی افراد در صورتی که از یک استان وارد استان دیگر شوند، جریمه می‌شوند.

البته ممنوعیت سفر در تعطیلات خرداد، بدون توجه به رنگ‌بندی شهرهاست و اگر افراد سفر بین استانی داشته باشند و حتی اگر شهر مبدا و مقصد جزو شهرهای قرمز و نارنجی هم نباشد، باز هم مشمول جریمه می‌شوند.

چه کسانی جریمه نمی‌شوند؟

افرادی که قبل و بعد از ساعات اعلام شده (۱۲ ظهر ۱۲ خرداد تا ۱۲ ظهر ۱۷ خرداد) به شهرهایی غیر از شهرهای قرمز و نارنجی سفر کنند.

اگر کسی داری مجوز معتبر از فرمانداری باشد، تردد وی بلامانع است و رئیس پلیس راهور اعلام کرده که همکاران ما باید با افراد دارای مجوز همکاری کنند.

ورود خودروهای غیربومی به مراکز استان‌ها و شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد ممنوع است اما ورود پلاک‌های بومی به شهرهای خود آزاد است و مشمول جریمه نمی‌شود.

مبلغ این جریمه چقدر است؟

بر اساس گزارش ستاد ملی مبلغ جریمه برای شهرهای زرد ۵۰۰ هزار تومان است که البته در طول این بازه زمانی فقط یکبار اعمال می‌شود. جریمه تردد در شهرهای قرمز یک میلیون تومان است.

همچنین به گفته رئیس پلیس راهور، منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تمام شهرهای کشور اجرا می‌شود و متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->